دبیر کل گردانهای سیدالشهداء عراق:

مقاومت عراق فقط از ۵ درصد توان خود استفاده کرده است

مقاومت عراق فقط از ۵ درصد توان خود استفاده کرده است

دبیر کل گردانهای سیدالشهداء عراق بر تداوم نبرد با اشغالگران مادامی که جنگ علیه غزه و لبنان متوقف نشود، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ابو آلا الولایی دبیر کل گردانهای سیدالشهداء عراق بر تداوم نبرد با اشغالگران مادامی که جنگ علیه غزه و لبنان متوقف نشود، تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور قوی مقاومت عراق در نبرد با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عراق از این تحولات جدا نیست.

دبیر کل گردانهای سیدالشهداء عراق بیان کرد: مادامی که این وحشی گری و جنایات صهیونیستها و آمریکاییها علیه غزه و لبنان تمام نشود ما به این نبرد تا پایان درستش ادامه خواهیم داد. ما از مقدسات در سوریه و عراق دفاع کردیم و این راه را تا آزادسازی مسجدالاقصی ادامه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: به هر اندازه که دشمن صهیونیستی و آمریکایی به دنبال برهم زدن وحدت میادین باشد ما یکپارچه خواهیم ماند. گروههای مقاومت در عراق فقط از ۵ درصد از توان خود استفاده کرده است.

الولایی تاکید کرد: منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه اهدافی مشروع برای گروههای مقاومت است.

همچنین شفق نیوز عراق گزارش داد که الولایی دبیر کل کتائب سید الشهدای عراق با انتشار پستی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امارات را تهدید و اعلام کرده است: مقاومت اسلامی عراق، امارات را مرکز نفوذ و پیشروی ررژیم صهیونیستی در منطقه عربی می داند و این کشور در صورت وقوع جنگ فراگیر نخستین خط هدف آتش مقاومت خواهد بود. موشکهای مقاومت اسلامی در عراق و پهپادهای آن که تا عمق رژیم صهیونیستی هم رسیده اند، به راحتی خواهند توانست مراکز جایگزین این رژیم در منطقه را هدف قرار دهند.

کد خبر 6238123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha